Translate

čtvrtek 8. února 2018

With all my heart...

Přináším ještě jednu inspiraci se srdcem, tím opravdovým, plným lásky...

 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
Valentýnské téma jsem tentokrát ztvárnila z více reálného pohledu. Použila jsem motiv srdce z kolekce papírů UHK Gallery (Holmes in Love). Jeho použití vnímám možná jako "upřímnější" oproti symbolickému tvaru srdce, proto se mi líbí víc...
Nejprve jsem si ho připravila – vystřihla a zbylý odstřižek jsem použila při vrstvení jednotlivých papírů. Jako podkladový papír jsem zvolila tmavé dřevo. Na něj jsem nalepila útržky papíru BoBunny – Moments Timepiece. Využila jsem obě strany potištěné čtvrtky (z jedné strany je papír sytě červený, na druhé straně je ornament) a přelepila jsem kouskem washi pásky.
Když jsem měla papíry k sobě slepené, trochu jsem je pocákala (naředěným bílým gessem – Finnabair) a pak teprve jsem pokračovala v dalším zdobení.
 
Dolepila jsem černou krajku, kovovou rozetku, umístila jsem chipboardy a nalepila vystřižené srdce. Pak už jsem jen místy nanesla lepidlo a posypala slídovými vločkami a černými mikrokorálky, dolepila jsem růži a pomocí 3D pěnových čtverečků vlajku s textem.
 

 
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbooková čtvrtka Bo Bunny (Moments Timepiece
washi páska
Finnabair art basics – Heavy Gesso White
papírové květiny  (Prima Marketing – Perles Tea Thyme)
Finnabair art ingredients (slídové zdobící vločky Mica Flakes – Mulberry)
Finnabair art ingredients (Micro beads – Black)
3D pěnové lepicí čtverečky

Žádné komentáře:

Okomentovat