Translate

neděle 12. listopadu 2017

Vánoce "na šedo"

Listopadové zadání challenge na blogu scrapek.pl se nese v odstínech šedé barvy...

Já jsem celá natěšená konečně použila dokonalý výsek andílka z dílny Alexandry Renke, vrstvila jsem různé scrapbookové papíry, zbytek potištěného vellumu, okraje jsem ručně obšila a vrstvy jsem zajistila ještě ozdobnými svorkami. Svorka s perličkou zároveň drží na svém místě peříčko.
Snažila jsem se co nejvíce držet šedě, podkladový papír se jmelím je ale mírně tónovaný dozelena, snad to nebude vadit.


3 komentáře:

  1. So beautiful!Thank you very much for playing with Scrapek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful, winter card :) Thank you for playing with Scrapek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful card :) Thank you for playing with Scrapek :)

    OdpovědětVymazat