Translate

čtvrtek 23. listopadu 2017

Kraft tak trochu na bílo...

Máme tu čtvrtek a s ním přináším novou kraft inspiraci. A nutně jsem ji musela zpracovat v andělském tématu, protože....
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/
...po více než dvou letech usilovného pátrání na e-shopech a různých bazarech u nás i v zahraničí (musím se pochlubit) jsem byla konečně úspěšná a podařilo se mi získat vytoužené andělské razítko La Blanche, které se již nějakou dobu nevyrábí. A tak jsem z čiré euforie razítkovala a razítkovala.
Využila jsem přírodní hnědou čtvrtku a pro efekt, aby razítko více vyniklo, jsem ji ledabyle přetřela bílou... Na některé čtvrtky jsem nalepila kousky utrženého notového papíru. 
Do ruky jsem vzala klasickou tubu a až po natření jsem si všimla, že to nebylo bílé gesso, ale strukturovací pasta. Natíralo se s ní velmi dobře, výhodou je i rychlejší zasychání oproti gessu a zdá se mi, že i o poznání lépe kryje.
Na připravené čtvrtky jsem zkoušela razítkovat mimo zmíněného anděla i jiné motivy (Woodware vánoční hvězdu). 
Prvního anděla jsem nalepila na scrapbookovou čtvrtku Bo Bunny z kolekce Silver and Gold, doplnila jsem krajkovým výsekem Kaisercraft Silver Bells a v levém spodním rohu jsem pomocí svorky (Bo Bunny Christmas Collage Brads) připevnila zátiší z papírových výseků, chipboardu a filcové sněhové vločky
 
Druhý andílek s opatinovanými okraji je nalepen na zelenou čtvrtku s hvězdami ze sady Kaisercraft Holy Night, použila jsem krajku (přilepena oboustrannou lepicí páskou), papíry jsem zajistila ozdobnou svorkou s motivem sněhové vločky, nalepila jsem kousky washi pásky a místy jsem opět i šila.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
kraft papír
Heavy Gesso white od Finnabair 
razítko Poinsettia Flourish od Woodware Craft Collection
scrapbookové papíry Kaisercraft Holy Night
scrapbooková čtvrtka Bo Bunny Silver and Gold (Festivite)
papírové výseky Kaisercraft Silver Bells 
sada filcových sněhových vloček
svorky Bo Bunny Christmas Collage Brads
Distress Ink Pad 
3D pěnové lepicí čtverečky

Žádné komentáře:

Okomentovat