Translate

čtvrtek 12. října 2017

Jelení Black and White

V dnešním příspěvku vám ukážu, jak to krásně jde i bez výrazných barev. Držela jsem se černobílé palety a doplnila jsem jen kapkou zlaté.
 Inspiraci s fotografiemi jsem vytvořila pro e-shop ScrapArt.
http://www.scrap-art.cz/

Výjimečně jsem měla naprosto jasnou představu, jak budou přáníčka vypadat a vlastně i jaký materiál nutně musím použít.
Opět jsem sáhla po sadě vánočních papírů Silver Bells. Ta kolekce je neskutečně univerzální a designy papírů nemají chybu.
Vybrala jsem čtvrtku s motivem dřeva, barevně jemně do šeda a nenáročně jsem dotvářela. Mimo bílou a černou, jsem pomocí washi pásek, rolniček a nití doplnila barevnou škálu o zlatou. Ta by mi tam jinak chyběla. Chtěla jsem dodat trochu vánočního lesku a luxusu.

U prvního přání jsem na podkladovou čtvrtku narazítkovala kruhové razítko (imitaci prošití) a navíc pár kaněk. Nalepila jsem útržky washi pásky. Utrhla jsem kousek bílé vlnité lepenky a nalepila na ni krajku. Krajku jsem využila i na připevnění rolničky. Pomocí 3D pěnových čtverečků jsem připevnila vlajku s textem a narazítkovaného jelena. Doplnila jsem ještě svorku se sněhovou vločkou.
Na druhé přání jsem pruhovanou washi pásku použila na orámování podkladové čtvrtky, na ni jsem nalepila o něco menší čtverec dřevěného papíru. Narazítkovala jsem text, nalepila papírový výsek a jelena s rolničkou.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové papíry Kaisercraft Silver Bells
washi pásky (se zlatými proužky, s puntíky)
3D pěnové lepicí čtverečky

Žádné komentáře:

Okomentovat